آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»خدمات»تعمیر لوازم»تعمیر و هواگیری گرمایش از کف
تعمیر و هواگیری گرمایش از کف-pic1

تعمیر و هواگیری گرمایش از کف

هرچند سیستمهای متنوع گرمایشی تنوع بسیاری در بین مصرف کنندگان با لحاظ شرایط جغرافیایی و کارکرد دارد جا دارد در بعضی موارد با سرکشی مناسب و سرویس مطلوب میتوان عمر سیستم را بیشتر نمود.

شرکت بازرگانی ناوک مجری نصب و راه اندازی سیستم گرمایش از کف در استانهای تهران ، البرز ، قزوین آمادگی خود را جهت رفع مشکلات احتمالی نظیر هواگیری سیستم ، تعمیر سیستم و تعویض لوازمات شیر آلات سیستم گرمایش از کف را اعلام مینماید.

این شرکت با کادر تعمیری مجرب و متعهد آمادگی خود را جهت رفع نواقض و مشکلات احتمالی سیستم گرمایش از کف حتی در ایام تعطیل اعلام می نماید.

جهت تماس می توانید با واحد فروش با شماره تماس 02632755389 و یا واحد پشتیبانی با شماره تماس 02632709870 تماس حاصل فرمایید.

همینطور می توانید در ایام تعطیل با مسئول پشتیبانی با تلفن همراه 09022121630 تماس مستقیم داشته باشید.





سیستم گرمایش از کف نیز در بین سیستمهای گرمایشی یکی از جدیدترین و محبوبترین سیستمهای گرمایشی میباشد که با سرویس مناسب میتوان عمر سیستم را چند برابر کرد.

مشکلاتی جزئی نیز هواگیری و تعویض شیرآلات و تعمیر قطعات گاها با پدیدار شدن میتواند دغدقه فکری شما مصرف کنندگان باشد که ما در کنار شما هستیم تا در اسرع وقت آنها را برطرف نماییم.

ما در کنار و دسترس شما هستیم ؛ کافیست باما تماس بگیرید

09022121630

02632755389

میدان مادر ، بلوار دانش آموز ، روبروی بانک رفاه کارگران ، جنب نمایندگی 105 پرشیاخودرو BMW ، پلاک 529 ، فروشگاه لوله و اتصالات میرزایی


آگهی دهنده: بازرگانی ناوک
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - تعمیر لوازم در کرج
آدرس: میدان مادر ، بلوار دانش آموز ، روبروی بانک رفاه ، پلاک 529
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۰/۲۴
بازدید: 445 بار
ایمیل: